Friday, September 13, 2013

Maaf

Maaf

Sayang,adakah aku sering melukakan mu?
adakah aku sering membuat kamu menangis setiap hari?
maafkan diri ku sayang kerna tidak memahami mu,
maafkan diri ku kerna sering melukakan diri mu sayang,
maafkan diri ku kerna menjadi penyebab mata mu bengkak setiap hari,
aku tidak sengaja sayang,
aku tidak perasan salah silap ku,
aku tidak nampak sifat mu yang menidakkan perbuatan ku,
aku sedih kerna membuat hati mu berdarah,
aku sedih kerna aku selalu membuat diri mu marah,
maafkan diri ku sayang,
kerna terjatuhkan hati kaca mu,
aku berjanji aku tidak akan mengulangi nya lagi,
berikan aku peluang utk membaiki diri ku kembali,
sayang,usah bersedih lagi,
kau ambil lah hati ku sebagai ganti,
jangan risau,kau takkan menangis atau terluka lagi,
sebab aku berjanji aku selalu gembira kan diri mu sayang,
ucapan cinta dan senyuman mu sudah cukup bagi ku,
kerana,aku sudah serah kan segala nya kepada kamu,
sayang, I LOVE YOU.

No comments:

Post a Comment