Monday, August 25, 2014

ohayou gozaimasu minna!

Ohayou gazaimasu minna san! atau dalam bahasa melayu nya, selamat pagi kamu semua! haha, harini aku tak tau apa yg merasuk aku pepagi ni nak tulis blog kan,haha, apa, kau ingat aku tak main blog ni, aku tak suka menulis la? aku suka menulis lah! ok, sekarang aku nak kongsi dengan korang semua, mana nak follow latest japanese songs sbb ikut kan, kalau korang nak tahu la, sebelum datang nya kpop, jpop dah jajah malaysia dulu, tpi sayang skli tak sebesar dan tak sekuat ombak kpop yg telah melanda malaysia selama 7 tahun, dan aliran nya masih tidak reda, statistik ni aku berdasar kn adik aku kerana dia start minat kpop dari umur dia 12, skrg dia dah 18, ha, kira la sendiri, dan aku still going with jpop sbb bagi aku jpop songs adalah rare dan mostly boleh dpt kt anime SAHAJA, aku boleh tahan jugak la minat anime tpi takkan la aku nak lyn semua anime semata-mata nak follow jpop an, so aku buat research sikit, korang cari la jpopsuki.tv untuk follow jpop song yg takde kt anime or drama ke korang ingin nak tahu an, aku bukan nak jakun ke apa, tpi apa salah nya kita kongsi apa yg kita dapat, hehehe, 人を笑顔に保つ maksud nya, keep smiling guys,  :D ja ne!

No comments:

Post a Comment